Romania Mama pe Facebook Romania Mama pe Twitter
Ştiri și evenimente de ultimă oră    |
Suna la sau trimite un email la romaniamam2012@gmail.com
AI UN PONT?
RoMama
» Home
» Termeni si Conditii
» Cont nou institutii
» Contact
 
Lifestyle
 
DESIGNERI ROMANI
Adaugat: 16 August 2017    Actualizat: 16 August 2017
 
StangaStanga
DreaptaDreapta

    Brandul Adrian Oianu s-a lansat in lumea modei din Romania in 2006 dupa o experienta de peste 15 ani de lucru in Turcia si SUA. Pana in prezent Adrian Oianu a reunit 15 colectii in peste 50 de prezentari de moda. Fiecare noua colectie, dupa ce este lansata in Bucuresti, este itinerata printr-un turneu in marile orase din tara: Constanta, Cluj, Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi. 

     Designul lui Adrian Oianu surprinde publicul in fiecare sezon, iar materialele folosite urmeaza intotdeauna trendul international, designerul folosind in premiera in Romania, o noua aplicare tehnologica pe design, numind-o 'imprimeul virtual', si care reprezinta o imbinare intre arta vizuala si tehnologia virtuala. Iar in ultima lui colectie 153 DTMJ printurilor de pe rochiile de matase naturala, texturile materialelor, cat si accesoriile colectiei au fost concepute de Adrian Oianu pentru a fi vizualizate numai cu ajutorul unei perechi de ochelari 3D. Croiul lui Adrian Oianu este un continuu experiment, cromatica se aseaza in registre atent selectate, iar continuarea colectiilor de la un sezon la altul curge pur si simplu de la sine.

     Definitorii stilului lui sunt rochiile fluide, de lungime medie catre mini, siluete cu un rafinament special si cu o lejeritate tipica lui Oianu. Feminitatea tinutelor lui Adrian Oianu nu este nici agresiva, nici scandaloasa, ci exact la polul opus, sensibila si foarte bine dozata.

     Adrian Oianu este cunoscut, de asemenea, pentru apropierea lui de zona artei contemporane, tradusa in experimente proprii, precum “Fashion Film”, concept adus in Romania in 2006 si concretizat in 3 filme de scurt metraj. De asemenea, “imprimeul virtual” proiectat pe rochii, in cadrul lansarii colectiei The Beat in 2007 a fost o alta declaratie privind preocuparile designerului in domeniului artei vizuale.

     in completarea acestor consideratii generale, va oferim mai jos, punctual, o scurta biografie a unuia din cei mai de succes creatori de moda din Romania, un artist in adevaratul sens al cuvantului care nu a fost niciodata de publicitatea ieftina data de mondenitate, publicitate atat de cautata de majoirtatea colegilor sai romani.

Adrian Oianu s-a nascut la Constanta in 1967 iar in 1993 renunta la Facultatea de Drept pentru a intra in lumea Modei. gives up Law School, for enter­ing the Fash­ion Business.

1994 - Urmeaza cursurile Institutului European de Design din Milano

1996 – Pleaca in Turcia ca Director de design si artistic la “Tween&Damat”

1997 - Student la Universitatea de Arte “Parsons & Ottis” din Los Angeles

1999 – Este associate-designer la Richard Tyler, ocupandu-se de design-ul pentru categoria pantaloni femini

2000 – Se alatura companiei multi-brand Liz Clai­borne fiind responsabil cu realizarea designului pentruDKNY Jeans

2001 - Lanseaza pe piata americana de moda brandul de “contemporary fashion” Adrian Oianu

2002 - Designer de lenjerie pentru Liz Clai­borne, moda contemporana pentru femei.

2004 – revine in Roma­nia si lanseaza pe Piata Europeana a Modei un nou brand Foto­sin­tesi Clorofilliana

2006 - deschide primul atelier personal in Romania si lanseaza pe piata o noua marca, Adrian Oianu si, in aceeasi luna Iunie lanseaza si colectia “I live again”.

     In octombrie aduce pentru prima data in Romania conceptul de “fash­ion films” reflectat prin proiectia a 3 filme scurte Con­tem­po­rary Moods un amestec de arte vizuale si design vestimentar.

     In noiembrie va lansa colectia  “The 5’th” Col­lec­tion”, a doua de la revenirea in tara dar a 5-a din cariera.

     2007 este un an bogat, cu lansarea a nu mai putin de patru colectii Cinecitta (Martie), Juveni­fi­ca­tion(Iunie), The Beat (Octo­mbrie) si Lim­ited Edi­tion I(Decem­brie).  In luna septembrie are un proiect special cu revista TABU, va participa atat in calitate de designer dar si ca fotograf. De altfel fotografia este una din pasiunile sale.

     Colectia The Beat va beneficia de un proiect special, in cadrul The Music Fashion Show, va lansa conceputl de “virtual print” pe propriile sale rochii.

     In Decembrie participa ca voluntar la Chrismtas Fashion Show, ocazie cu care va dona un brad de Craciun fundatiei „Salvati Copii”. Organizeaza prima editie a Spe­cial Olympics Event.

     Intre 2007 si 2008 colectia sa ia parte la un tur national: Constanta, Cluj- Napoca, Sibiu, Brasov si Timisoara in cadrul a mai mult de 15 evenimente.

     In aprilie 2008 deschide un nou Showroom in Bucuresti, in acelasi an va lansa 4 colectii: No 10 (Iunie), Resort Col­lec­tion (August), No 11 — the Teacher(Octo­mbrie) si Lim­ited Edi­tion II (Decem­brie).

     In luna Mai va organiza “Stars Wheel­chair Com­pe­ti­tion” al carei fonduri au fost indreptate catre o fundatie umanitara. Tot in aceastazona a umanitarului regasim si organizarea celei de-a doua editii a Spe­cial Olympics Event.

     Anul 2009 aduce alte doua colectii importante : “Jocul Ielelor” lansata in cadrul Pasarela Bucharest/Paris Fes­ti­val (Mai) si 153 DTMJ Col­lec­tion (Decem­brie). Colectiile sale ajung in 5 orase din Romania in cadrul a mai mult de 15 evenimente. In iulie va deschide o noua locatie in zona Palatului Cotroceni. Va organiza la Bucuresti trei Fashion Party private in colaborare cu Gaia Bou­tique Club : After-Party Pasarela Fes­ti­val,Face­book Fan Party I’st Edi­tion, 3D Party.

     In cadrul prezentarii colectiei 153 DTMJ va oferi posibilitatea de a vedea imprimeuri 3D pe matase, folosind ochelari speciali. Evenimentul a fost realizat in colaborare cu artistul austriac Thomas Anton Binder

     In Feb­ru­arie 2010 lamseaza noul site, www.adrianoianu.com, in parteneriat cu compania austriaca Binder­trit­ten­wein.

     In martie, siteul www.fashionandbeauty.ro i-a atribuit titlul de Designerul anului 2009.

     Implicarea in zona caritabila a brandului Adrian Oianu este cunoscuta prin parteneriatele avute cu Special Olympics Romania si Fundatia Motivation, pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati fizice si psihice.

 


Comentarii 0 Comentarii

Operator:   
 
 
 
 
 
ABONARE NEWSLETTER:
 
Adresa de email:
 
 
TOP ARTICOLE
Cele mai bune ingrediente pentru sandvișuri sănătoase
Decât să-ți iei mereu sandvișuri ambalate din magazine, fă-ți tu...
 
5 sfaturi de pus în practică dacă vreți să fiți fericiți în relație
Nu există `rețeta fericirii`, dar sunt lucruri mărunte pe c...
 
Pericole pentru sănătate cu care ne confruntăm vara
Vara se înmulțesc plimbările în aer liber, vacanțele la mare sau ...
 
Cum să aplici corect crema cu SPF pentru o protecție bună
Expunerea îndelungată la soare poate crește posibilitatea de cancer...
 
De ce este bine să-ți clătești părul cu apă rece?
Clătirea părului cu apă rece are numeroase beneficii pentru frumuse...
 
Trucuri pentru a face balerinii mai confortabili
Balerinii au devenit piese de bază în garderoba unei femei.
 
Ceai pentru persoanele care transpiră mult pe timp de vară
Căldura poate fi, pe cât de bună, pe atât de neplăcută din cauza...
 
Cum să îți schimbi look-ul într-o singură zi
Poți să-ți schimbi look-ul atât prin vestimentație, cât și prin...
 
 
 
 
ACTUALITATE
 
Geoană: Războiul din Ucraina va fi de lungă durată

» 26 Iunie 2022 | Comentarii 0
 
SANATATE
 
DSP, recomandări după ce a fost depistat un caz de holeră în Republica Moldova

» 25 Iunie 2022 | Comentarii 0
 
DIETA & FITNESS
 
Activități de vară care te ajută să slăbești

» 26 Iunie 2022 | Comentarii 0
 
STIRI TURISM
 
Muzeul de Istorie Națională și Arheologie Constanța marchează astăzi Ziua Drapelului
CONSTANTA
» 25 Iunie 2022 | Comentarii 0
 
STIRI JUDETUL BRASOV
 
Primăria Feldioara face apel la cetățeni să consume mai puțină apă

» 26 Iunie 2022 | Comentarii 0
 
STIRI JUDETUL BIHOR
 
Un primar din Bihor oprește lumina în comună, pe timp de noapte

» 25 Iunie 2022 | Comentarii 0