Ministerul Sănătății a dat startul unei campanii naționale de informare și conștientizare cu privire la importanța vaccinării, pentru toate categoriile de vârstă. Se vor difuza cinci spoturi audio și video ce vor fi adaptate la modul general, pentru bebeluși, copii și adolescenți, pentru persoanele de vârsta a treia și pentru cele aflate în risc.
Campania se va desfășura pe o perioadă de trei luni și face parte din obiectivele Ministerului Sănătății, cuprinse și în Strategia Națională de Vaccinare 2023-2030, document care vorbește despre „asigurarea accesului echitabil la servicii de vaccinare sigure și eficace, care să contribuie la o stare de sănătate mai bună a populației, astfel încât oricine, oricând și la orice vârstă să beneficieze de vaccinuri în folosul propriei sănătăți a stării sale de bine”, potrivit „Adevărul.
„Trebuie să recunoaștem faptul că în perioada pandemiei Covid-19 a scăzut încrederea în vaccinare. Acum, prin această campanie de informare și conștientizare, dar și prin altele care vor urma, Ministerul Sănătății își exercită rolul său esențial, de a încuraja vaccinarea populației, considerând însă că aceasta nu este o acțiune obligatorie, cu puternic recomandată pentru cetățeni, iar decizia individuală trebuie luată în mod informat, pe baza datelor științifice. Acest lucru îl face actuala campanie, care-i îndeamnă pe cetățeni să se informeze asupra beneficiilor vaccinării pentru sănătatea lor și a celor dragi” a transmis ministrul Sănătății, Alexandru Rafila.
Te-ar putea interesa: Lituania, Letonia și Estonia se vor deconecta de la rețeaua electrică a Rusiei!
Ne poți urmări pe Facebook sau poți descărca aplicația gratuit și te anunțăm noi când apare ceva nou!
Sursa foto: https://dspbv.ro/promovarea-sanatatii/vaccinarea-investitie-in-viitor/