Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a transmis că, de la 1 martie 2022, contribuabilii care desfășoară activități economice într-o formă autorizată sunt obligați să transmită cererile, înscrisurile sau alte documente către instituție numai prin intermediul Spațiului Privat Virtual (SPV).
Această obligație este prevăzută în OUG nr. 11/2021 și se adresează unor categorii de contribuabili precum persoanelor juridice, asocierilor și altor entități fără personalitate juridică, persoanelor fizice care au o profesie liberală sau desfășoară o activitate economică în mod independent ca PFA, II-urilor și întreprinderilor familiale.
ANAF avertizează că dacă nu se respectă legea, adică trimiterea documentelor prin Spațiul Privat Virtual, în cazul în care sunt duse la ghișeu în format fizic, nu vor fi luate în considerare. Astfel, ANAF recomandă categoriilor de contribuabili menționate mai sus să se înscrie în Spațiul Privat Virtual până la 1 martie pentru a trimite documentele. În caz contrar, contribuabilii riscă să le fie aplicate amenzi sau să piardă dreptul de a beneficia de facilități fiscale.
Citește și: Clotilde Armand și Fritz, cei „mai incompetenți primari, ne dovedesc acum că sunt și cei mai nesimțiți”!
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: https://www.economica.net/mai-mult-de-un-milion-de-persoane-fizice-sunt-inrolate-in-spatiul-privat-virtual_517436.html