Consiliul Local Zalău va vota un proiect de hotărâre ce prevede că mai mulți angajați ai administrației publice locale vor primi zile de concediu în plus din cauza faptului că lucrează în condiții grele, vătămătoare sau periculoase.
Mai exact, proiectul propune ca angajații din Aparatul de specialitate al Primarului, ai Direcției publice comunitare de evidență a persoanelor, ai Direcției de Asistență Socială Zalău, Serviciului de Administrare a Domeniului Public Zalău și Casei Municipale de Cultură Zalău să primească în plus 4 zile de concediu de odihnă. Consilierii locali ai municipiului Zalău vor vota proiectul de hotărâre în data de 22 iunie 2023.
Potrivit unor buletine eliberate de Direcția de Sănătate Publică Sălaj, acești angajați au dreptul să beneficieze de concediu în plus din cauza condițiilor în care își desfășoară activitatea.
„Luând în considerare cele de mai sus, apreciem că Proiectul de hotărâre privind aprobarea duratei efective a concediului de odihnă suplimentar, în număr de 4 zile lucrătoare pe an calendaristic, pentru personalul din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Zalău și al Direcției publice comunitare de evidență a persoanelor Zalău, Direcției de Asistență Socială Zalău, Serviciului de Administrare al Domeniului Public Zalău și Casei Municipale de Cultură Zalău, începând cu anul 2023, este necesar și oportun” se arată în proiectul de hotărâre.
Te-ar putea interesa: Tentativă de fraudă în numele Transelectrica. DNSC: Consumatorii, amenințați cu deconectarea!
Ne poți urmări pe Facebook sau poți descărca aplicația gratuit și te anunțăm noi când apare ceva nou!
Sursa foto:https://www.zalausj.ro/portal/zalau/portal.nsf/AllByUNID/orasul-zalau-0000781e?OpenDocument