Echipele reprezentative de seniori si senioare vor avea o identitate de brand intaia oara in istoria de 85 de ani a baschetului din tara noastra. Evenimentul a fost prezentat in cadrul unei conferinte de presa la care au participat Horia Paun, presedintele federatiei, Omar Teti, director general al Bancii Transilvania, principalul sponsor al celor doua formatii, Andrei Mandache si Gabriel Marginean, capitanii echipelor.
”Am vrut sa marcam momentul revenirii in elita continentala a echipei masculine, care va participa la Eurobasket 2017, dupa trei decenii, dar si al incercarii nationalei feminine de a se califica la turneul final de anul viitor din Cehia. Am ales ca identitati de brand principalul simbol de pe stema Romaniei, acvila de munte, numita popular vultur. Baietii vor avea imprimate pe tricouri un vultur, iar fetele o acvila, dupa ce vom primi acordul federatiei internationale. Echipele noastre vor intra pe teren pe melodia <Tot mai sus>, semnata de GuessWho feat De Moga, semnificativa pentru baschet, sport aflat imediat dupa fotbal in privinta numarului sportivilor legitimati. Primul meci in care se va juca dupa noul brand va fi Romania-Israel, la feminin, in luna noiembrie, la noua sala din Cluj-Napoca” a spus presedintele.
Mandache a completat ca, impreuna cu colegii sai, se vor stradui sa lupte ca niste vulturi, purtand cu mandrie noua identitate. Totodata, a lansat o invitatie fanilor sa vina in numar cat mai mare la meciurile din grupa EuroBasket 2017. Marginean si-a exprimat speranta ca echipa pe care o conduce va reusi sa se califice la competitia continentala de anul viitor, dupa partidele cu Israel, de la Cluj-Napoca si cu Turcia, in deplasare.
Ar fi o premiera pentru baschetul romanesc ca ambele nationale sa fie prezente in acelasi an la doua turnee finale ale intrecerii continentale.
The post Identitate de brand si imn pentru echipele nationale de baschet! appeared first on Sport Total FM.