Consultantul în stil vestimentar G. Bryce Boyer are câteva sfaturi pentru bărbaÈ›ii care sunt nevoiÈ›i să se îmbrace în È›inute business atunci când merg la birou. Potrivit acestuia, hainele nu trebuie să fie nici plictisitoare, nici È›ipătoare.
Ce să NU faci atunci când trebuie să porÈ›i È›inute office la birou
Boyer afirmă că nu trebuie să te străduieÈ™ti prea mult. „Dacă toate articolele vestimentare sunt asortate ca la carte, atunci o să fie prea evident că e vorba de o uniformă. Ba mai mult, o să fi perceput ca un narcisist” transmite acesta.
O altă greÈ™eală care se poate face atunci când vine vorba de articole vestimentare office o reprezintă accesorizarea în exces. „Nu e cazul să ai pe tine toată China - nu e de bun gust È™i dă semnale că nu eÈ™ti sigur pe tine”, consideră Boyer.
Cifra 3 e magică nu numai în basme, ci È™i atunci când vine vorba despre îmbrăcăminte. Boyer sfătuieÈ™te bărbaÈ›ii să poarte maximum trei accesorii: un ceas, butoni È™i verighetă (în cazul celor căsătoriÈ›i). Totodată, este esenÈ›ial ca È›inuta să nu fie prea încărcată È™i să faci combinaÈ›ii dubioase (o cămașă în carouri nu prea se asortează cu un sacou în dungi, nu-i aÈ™a?). Indicat este ca simplitatea să primeze.
În acelaÈ™i timp, È›inutele nu ar trebui să fie terne, ci este bine să fie evidenÈ›iate cumva. Chiar dacă toÈ›i colegii de birou au acelaÈ™i model de costum, asta nu înseamnă că trebuie să fie accesorizat la fel. Un bărbat se poate face remarcat purtând È™osete sau cravate colorate, spre exemplu.
Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește-ne pe Facebook pentru a afla mai multe noutăți. Dă Like paginii noastre printr-un click aici!
Sursa foto: ://clubuldomnilor.ro/costume-de-barbati-pentru-vara/