Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a primit, în perioada februarie – august 2020, nu mai puțin de 155 de reclamații de la clienții magazinelor Kaufland. Printre nemulțumiri se numără: diferențe între prețul afișat la raft și cel de la casa de marcat, produse expirate și promoții înșelătoare. Inspectorii sanitari au verificat astfel mai multe magazine din câteva județe ale țării și în urma neregulilor găsite au fost aplicate amenzi de peste 550.000 lei, potrivit wall-street.ro.
Magazine din București, Ilfov, Cluj, Brașov, Timiș, Iași, Dolj, Galați și Prahova au primit cele mai multe reclamații pentru:
diferențe între prețul de la raft și cel de la casa de marcat;
neafișarea prețului;
încasarea prețului pentru un număr mai mare de produse;
modificări organoleptice de gust, aspect, miros ale unor produse de la vânzare;
produse expirate cu data durabilității minimale depășită;
calitate slabă la produse alimentare precum pește, carne, fructe, legume, produse de panificație;
practici comerciale înșelătoare sau incorecte;
produse defecte în garanție;
neefectuarea probei de funcționare la achiziționarea produsului;
nerespectarea distanțării sociale în interiorul magazinului sau nepurtarea măștii;
refuzul prelurăii unei bancnote murdare de pix.
În afară de amenzile aplicate, inspectorii ANPC au dispus și retragerea definitivă sau temporară de la vânzare a unor produse cu modificări organoleptice, corelarea prețurilor afișate la raft cu cele încasate la casele de marcat, suspendarea temporară a activității, distrugerea unor produse alimentare. Kaufland nu a oferit un punct de vedere momentan.
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: ://www.replicaonline.ro/lantul-de-magazine-kaufland-a-fost-amendat-264636/