Potrivit deputatului Marian Mina, vicepreședinte al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaților, România este în pericol să piardă un proces la Curtea Internațională de Arbitraj de la Paris din cauza „managementului habarnist” al ministrului USR-PLUS al Transporturilor, Cătălin Drulă.
Într-o postare pe rețeaua de socializare, deputatul explică faptul că CFR a primit în aprilie două solicitări de plată de la Curtea Internațională de Arbitraj de la Paris în legătură cu dosarele „25794/HBH și 25795/HBH”, în care sunt implicate firmele care execută lucrări în Simeria și „facturează constant compania. Cu toate acestea, aceleași firme s-au dus să obțină niște bani în plus de la Curtea de Arbitraj”. În urma procesului, CFR a fost obligată „achite două cereri de plată” până la data de 28 mai. Marian Mina atrage atenția că în Registrul Operațiunilor Generatoare de Obligații de Plată nu există niciun document care să ateste plățile.
„Compania Națională Căi Ferate CFR – SA este la rândul său afectată de managementul habarnist aplicat de ministrul Drulă. Oamenii lui Drulă de la CFR au „uitat” să plătească sau au plătit și au „uitat” să spună. Acesta este numai unul dintre exemplele de „Românie fără hoție” aplicat de bezmeticul care ocupă vremelnic și nemeritat funcția de ministru al Transporturilor. (…)
Acest lucru ar putea să pericliteze șansele României în procesul de la Paris. Pretențiile corporațiilor care cer bani țării sunt mai mari decât visele de preamărire emise la ceas de seară de ministrul Drulă atunci când visează să fie președintele USR. P.S: Contractele pe care se cer acum bani mulți s-au semnat în baza unor proceduri demarate atunci când Cioloș era premier, iar Drulă era consilierul lui Cioloș” a explicat deputatul Marian Mina.
Citește și: Intrare gratuită la Untold și Neversea pentru elevii cu 10 la Bacalaureat!
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: ://snews.ro/ministrul-drula-a-schimbat-ilegal-patru-membri-din-conducerea-portului-constanta-miza-o-reprezinta-privatizarea-portului/