Dan Drăgan, secretar de stat în Ministerul Energiei, a explicat ce pot face românii care nu au primit de luni de zile facturile la energie electrică. În primul rând, este necesar să se meargă la furnizori, iar mai apoi la ANRE, pentru a se actualiza sistemele informative.
„Ca și consumator final, în cazul în care nu primește la momentul definit în contract partea de facturare, nu primește facturile emise de către furnizori, cred că este foarte important ca acesta să revină către furnizorii respectivi, în cazul în care vor exista aspecte punctuale și totodată către Autoritatea de Reglementare în domeniu care trebuie să ia măsurile, alături de furnizori, pentru a actualiza sistemele informative și a fi în măsură să emită aceste facturi în timp util.
Cu siguranță, sunt convins că, în cazul în care anumiți furnizori vor întâmpina greutăți în emiterea facturilor către consumatorii finali, vor avea în vedere ca plata acestor facturi să nu se facă în același moment în care ele vor fi emise pentru o perioadă mai lungă, în cazul în care un consumator primește trei, patru facturi într-o perioadă foarte scurtă sau chiar în același moment” a transmis Drăgan.
În plus, acesta susține că Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei va lua măsurile necesare „pentru a evita presiunea asupra consumatorilor finali într-o perioadă scurtă de timp”.
Te-ar putea interesa: Se vor lua măsuri pentru remedierea situației create după plafonarea prețului lemnelor de foc!
Ne poți urmări pe Facebook sau poți descărca aplicația gratuit și te anunțăm noi când apare ceva nou!
Sursa foto: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/ultima-ora-cum-vrea-guvernul-sa-compenseze-scumpirea-energiei-pe-facturile-populatiei-18-bani-kwh-la-curent-25-din-factura-la-gaze-20395651