Romania Mama pe Facebook Romania Mama pe Twitter
Ştiri și evenimente de ultimă oră    |
Suna la sau trimite un email la romaniamam2012@gmail.com
AI UN PONT?
RoMama
» Home
» Termeni si Conditii
» Cont nou institutii
» Contact
 
Stiri
 
ECONOMIE
Adaugat: 23 Iunie 2019

       Afirmația potrivit căreia în România se lucrează la 200 de kilometri de autostradă, făcută de șeful Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Narcis Neaga, este o minciună în stil comunist care sfidează nu doar bunul simț, ci și logica matematică, sunt de părere reprezentanții Asociației Pro Infrastructura, potrivit „Adevărul”.

 

       „Narcis Neaga, șeful CNAIR, sfidează din nou nu doar bunul simț, ci și logica matematică, mințind și dezinformând în stil comunist cu producția la hectar. Neaga a declarat: „Conform EUROSTAT, în fiecare stat UE la un milion de locuitori, pot fi în lucru 6 kilometri de autostradă într-un an. În România, existând 20 de milioane de locuitori, ar trebui să avem în lucru 120 de kilometri de autostradă. În prezent, în România, există în lucru peste 200 de kilometri de autostradă”.” a scris pe contul personal de socializare Asociația Pro Infrastructura.

 

       Reprezentanții Asociației atrag atenția și spun că realitatea este cu totul alta, fiind vorba despre aproximativ 146 de kilometri unde există „mișcare”, nu construcție, iar restul de kilometri de care vorbește Narcis Neaga sunt în faza de proiectare. 

 

       „Realitatea: contractele de autostrăzi SEMNATE și ACTIVE însumează 193 de kilometri. Însă în acest moment, MIȘCARE ÎN TEREN există doar pe aproximativ 146 kilometri (restul sunt încă în faza de proiectare: două loturi din A0 Sud și Sectorul Sibiu-Boița din A1). Strict scriptic, țara noastră are acum 7,3 kilometri de autostradă în execuție la milionul de locuitori. Problema este că statistica este grosolan scoasă din context” precizează Asociația Pro Infrastructura.

 

       Șeful CNAIR omite să spună că în țările mai dezvoltate ale Europei, rețeaua de autostrăzi este în mare parte finalizată, iar în țările „care trebuie să prindă Vestul” ritmul de construire este mult mai mare. Din păcate, în România se vor deschide câțiva zeci de kilometri peste câteva luni dintr-un contract semnat în vara anului 2013, și acesta nu este singurul termen depășit, transmite Asociația Pro Infrastructura.

 

       „Ce nu spune Neaga este că zonele cele mai dense (și civilizate) ale Europei au rețeaua în mare parte finalizată și nu mai construiesc așa mult. În plus, în țările care trebuie să prindă Vestul din urmă ritmul este semnificativ mai mare. De exemplu, Polonia are în execuție peste 20 de kilometri/milionul de locuitori și în stadii avansate de pregătire încă vreo 30. 

 

       Mai grav, din cei 146 kilometri pe care se muncește, 43 se vor deschide în câteva luni, adică loturile 3 și 4 sin A1 Lugoj-Deva, contracte parafate în august 2013! Mai rămân 103 kilometri din care 41 de kilometri, tronsoanele 1 și 2 din A10 Sebeș-Turda, sunt în construcție de 4 ani și jumătate. Și nu-i vom termina în 2019, ci poate abia la anul!!!

 

       Mai vreți termene depășite? Mai avem! Din cei 103-41=62 kilometri rămași, aproape 34 de km, adică segmentele Câmpia Turzii-Chețani și Chețani-Iernut (parte din A3) au ordine de începere emise în luna mai 2016! Primul tronson va fi gata abia la final de 2021 (poate), iar celălalt în 2020, realist vorbind.

 

       Cu aceste `performanțe` se laudă Narcis Neaga și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Dezinformare, minciună, doar-doar s-ar acoperi dezastrul care ține de ani de zile” conchide Asociația Pro Infrastructura.

 

 

       Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie-l și urmărește-ne pe Facebook pentru a afla mai multe noutăți. Dă Like paginii noastre printr-un click aici!

 

 

Sursa foto:  ://www.monitorulcj.ro/actualitate/27281-sova-a-depus-plangere-penala-la-dna-pentru-contractul-cu-bechtel-care-s-a-pierdut

 


Comentarii 0 Comentarii

Operator:   
 
 
 
 
 
ABONARE NEWSLETTER:
 
Adresa de email:
 
 
TOP ARTICOLE
CFR Călători: Mai multe trenuri vor circula în minivacanța de 1 Mai și Paște
CFR Călători a anunțat suplimentarea numărului de trenuri în peri...
 
MAE, avertisment pentru români în contextul conflictului dintre Israel și Iran
Alertă de călătorie și îndemn la precauție.
 
Borrell: Țările UE să trimită urgent sisteme antirachetă în Ucraina, altfel rețeaua de electricitate va fi distrusă
Șeful politicii externe a UE îndeamnă țările europene să trimit...
 
Anunțul șefei CNAS: Românii neasigurați vor avea aceleași drepturi ca cei asigurați
Valeria Herdea a anunțat că noul contract aduce aceleași beneficii ...
 
A fost adoptată Strategia Națională de Educație Financiară; are trei direcții de acțiune
Ministerul Educației a anunțat că Strategia Națională de Educați...
 
Climatolog, despre schimbarea radicală a vremii: E un semnal de alarmă!
„E un semnal de alarmă că aceste fenomene se repetă”.
 
Ciucă spune de ce armata NU va fi obligatorie în România, în următorii doi ani
„Nu avem pregătită infrastructura necesară ca în următorii doi ...
 
ANAF: Dacă nu ți se dă bon la frizerie, poți cere să fi tuns gratuit!
ANAF continuă campania de conformare voluntară în domeniul servicii...
 
 
 
 
ECONOMIE
 
Târg de Florii cu produse montane românești, în curtea Ministerului Agriculturii

» 25 Aprilie 2024 | Comentarii 0
 
POLITICA
 
Roman (PNL), atac dur la adresa PSD: Aceleași amenințări, șantaj, mizerie!

» 25 Aprilie 2024 | Comentarii 0
 
BEAUTY
 
Obiceiuri banale care te îmbătrânesc fără să îți dai seama

» 25 Aprilie 2024 | Comentarii 0
 
STIRI TURISM
 
Cabana Negoiu, prima cabană montană construită în România
SIBIU
» 25 Aprilie 2024 | Comentarii 0
 
STIRI JUDETUL HUNEDOARA
 
Candidatul PNL la CJ Hunedoara: Județul merită să fie condus de o echipă liberală vizionară

» 25 Aprilie 2024 | Comentarii 0
 
STIRI JUDETUL DOLJ
 
La Craiova se desfășoară, până pe 15 mai, o campanie de ridicare a deșeurilor voluminoase

» 23 Aprilie 2024 | Comentarii 0