Miniștri cu probleme de justiție sau de imagine, o privatizare lăsată în aer, un interimat asigurat de premier și concedieri pe bandă rulantă. Cam așa se prezintă treburile la Ministerul Transporturilor și la CFR Marfă, unde privatizarea bate pasul pe loc, fiind blocată între Guvern și Consiliul Concurenței. Dacă Executivul amână aprobarea contractului de vânzare, Consiliul Concurenţei nu poate începe analiza necesară în astfel de cazuri privind existența sau nu a unui monopol.
Despre corupția din România s-a tot vorbit și a curs multă cerneală. Ne-au avertizat și mai-marii de la Comisia Europeană, președintele Traian Băsescu a insistat, de asemenea, pe diminuarea acestui fenomen, iar subiectul a fost unul foarte dezbătut și-n campania electorală. În schimb, băieții deștepți au știut cum să-și facă legături zdravene și să fenteze legea.
Potrivit premierului Victor Ponta, sistemul interceptării convorbirilor la cartelele pre-pay este deja instaurat în 17 țări europene, dar că, la noi în țară nu este încă pus în aplicare din cauza gurilor rele.
Continuând să utilizați site-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor pentru a îmbunătăți navigarea site-ului, pentru a analiza utilizarea site-ului și a asista la eforturile noastre de marketing. Sunt de acord