Primăria Aiud a implementat un program prin care dorește să faciliteze comunicarea cetățenilor cu administrația locală, un program care vizează mijloacele electronice de relaționare prin intermediul lui „Istețilă”. „Istețilă” promite să ajute cetățenii să descopere „noile servicii online puse la dispoziție de către Primăria municipiului Aiud”, transmite administrația locală.
„Astăzi îți spun întâmplarea prietenului meu Ion, un aiudean care trăiește în Spania. Acesta a avut nevoie de o audiență la Primarul municipiului Aiud pentru o problemă ce ține de locuința sa din Aiud. A efectuat programarea utilizând noile servicii electronice, iar audiența în sine a avut loc în mediul online, nefiind nevoie ca acesta să se deplaseze în România pentru a identifica o soluție la problema pe care o avea” au exemplificat reprezentanții primăriei una dintre posibilitățile oferite de „Istețilă”.
Prin aceste noi servicii, spun reprezentanții Primăriei Aiud, este mult mai ușor pentru cetățeni „să obțină anumite acte sau să rezolve anumite probleme”, potrivit mesageruldealba.ro.
Citește și: Vești proaste pentru români! În 2022, taxele vor crește la nivel local și criza economică se va vedea!
Urmărește-ne pe Facebook dacă ți-a plăcut articolul. Dă Like paginii noastre pentru a afla mai multe noutăți sau descarcă aplicația gratuit din Google Play!
Sursa foto: https://ziarulunirea.ro/primaria-aiud-da-sah-birocratiei-cu-ajutorul-lui-istetila-cine-este-acesta-si-cum-va-usura-viata-cetatenilor-744672/